תפריט יצירת קשר

למה כדאי להתקין רשתות בחדר אמבטיה

למה כדאי להתקין רשתות בחדר אמבטיה

אף אחד לא רוצה יתושים בביתו. כולנו מבינים שזהו מטרד בלתי נסבל וגם סכנה גדולה לבריאות. היתושים גורמים לעקיצות מגרדות ומציקות במיוחד, וגם מפיצים מחלות מסוכנות. ועל מנת להרחיק את היתושים מביתנו אנו משתמשים ברשת יתושים.

בין המחלות המועברות על ידי יתושים ישנה מחלת המלריה, קדחת דנגי, קדחת צהובה, צ‘יקונגוניה, דלקת קרום המוח יפנית, זיקה, קדחת הנילוס המערבי ועוד מחלות חום. ישנן גם מחלות המסכנות בעלי חיים, כמו תולעת הלב המסכנת כלבים. לא כל המחלות התגלו בישראל, אך בארגון הבריאות העולמי קיימת דאגה רבה מהתפשטותם של זני יתושים לאזורים שבעבר הם לא היו בהם. ועם התפשטות זני היתושים בעולם, ישנה גם עליה בתחלואה. מדינות רבות מתמודדות עם מחלות המועברות על ידי יתושים שבעבר לא הכירו. רשת נגד יתושים היא אחד הכלים שלנו להתמודד עם הסכנה.

כאשר אנו חושבים על התקנת רשת יתושים אנו בדרך כלל חושבים על חדרי השינה ודלתות ההזזה של המרפסת. בדרך כלל יתושים בחדר השינה הם מה שהכי מטריד אותנו, ולכן זהו המקום הראשון שאנו רוצים להתקין בו רשתות להרחקת יתושים. אך האמת שזה לא מספיק להתקין רק בחדר השינה, כדאי לכם להתקין בכל חדרי הבית, כולל האמבטיה. רק כך תוכלו ליהנות מבית ללא יתושים.

למה חשוב להתקין רשת יתושים בחדר האמבטיה

יתושים יכולים להיכנס לבית מכל חלון וכל פתח. זה שהתקנתם רשת יתושים בחדר השינה לא יעצור אותם מלהיכנס לביתכם אם יש חלונות אחרים שאינם ממוגנים. כאשר סוגרים בפני היתושים פתח אחד, הם פשוט מחפשים פתח אחר להיכנס דרכו.

מסיבה זו אינכם יכולים לוותר על מיגון חדר האמבטיה, זהו עוד מקום דרכו היתושים יכולים להיכנס ולכן חשוב להתקין בו רשת נגד יתושים. אם לא תמגנו את חדר האמבטיה, משם היתושים יגיעו אל כל הבית.

כדאי גם להבין כי ליתושים, ולא רק הם, ישנה משיכה גדולה יותר לחדר האמבטיה. היתושים וחרקים מעופפים אחרים אוהבים סביבה עם לחות גבוהה כפי שיש בחדר הרחצה. רשת יתושים לאמבטיה תמנע את הכניסה של כל אותם חרקים לחדר האמבטיה.

ובגלל הלחות הגבוהה בחדר הרחצה, חשוב תמיד להשאיר את החלון פתוח ולתת לחדר להתאוורר. לכן החלון הזה פתוח בדרך כלל 24 שעות ביממה ודרכו יכולים להיכנס יתושים ושאר חרקים מעופפים. לא תרצו לסגור את החלון הזה על מנת שלא יהיו לכם בעיות של התעבות מים והופעת עובש. אם התקנתם רשת נגד יתושים, תוכלו לעשות זאת ללא חשש - תמיד תשאירו את החלון פתוח.

קיימים פתרונות שונים להתקנת רשת יתושים בחלון חדר האמבטיה. גם אם אין לכם את התשתיות הדרושות, לנו יש פתרונות יעילים וקלים להתקנה. למשל ניתן להשתמש ברשתות יתושים מגנטיות, או פתרונות אחרים.