תפריט יצירת קשר

הדרכות עבודה בגובה לעובדי שיפוץ מקלחות ושירותים

כאשר אנו מבצעים שיפוץ במקלחת או בשירותים, אנו בעצם מעניקים מראה אסתטי ונעים בכל מקום, בין אם מדובר בבית פרטי, בשיפוץ בבניין מגורים משותף, או במשרד.

עם זאת, למרות שמדובר בשיפוץ שנחשב לא גדול במיוחד אך בהחלט נכון: חשוב כי העבודה תעשה בפיקוח ובזהירות וזאת לאחר שצוות המשפצים עברו הדרכות עבודה בגובה לעובדי שיפוץ מקלחות ושירותים.

אבל מדוע הדרכה כזאת הינה בחשיבות עליונה? וכיצד שיפוץ כזה ישדרג את איכות חיינו? הכל בהמשך.

הדרכות עבודה בגובה לעובדי שיפוץ מקלחות ושירותים

עבודות שיפוצים הנוגעות לחלקים הפחות נראים במבנה כמו עבור שירותים ומקלחת, חשובות מאד לאיכות החיים, שכן במקומות אלא אנו מתרעננים במהלך היום, מתקלחים בבוקר ונרגעים לאחר יום עבודה קשה - לכן שיפוץ ועיצוב זה חשוב במיוחד.

מעבר לכך, מומלץ להבין כי עבודות שיפוץ מקלחות ושירותים אינן נוגעות רק לשיפוצים קוסמטיים או לעיצוב המרחב מחדש, אלא גם להעלאת איכות החיים וזאת באמצעות החלפות תשתיות מים, החלפת צינורות עליונים ותחתונים, החלפת מערכות אינסטלציה ודוודים, כמו גם שישנם אנשים שמעוניינים לשלב בין החלפת מרזבים ואיטום המבנה בזמן שיפוץ חדרי רחצה ושירותים.

מדוע הדרכות עבודה בגובה לעובדי שיפוץ מקלחות ושירותים כה חשובות?

כאשר אתם מבצעים שיפוצים מסוג זה, בין הפעולות שיבצע צוות העובדים ישתלבו גם עבודות בגובה וזאת בעת החלפת תשתיות, מרזבים, תיקון דוודים ועוד, לכן בין אם אתם בעלי המקצוע אשר בוחרים את צוות המשפצים, לבין אם אתם בעלי המבנה - חשוב לוודא כי הצוות עבר הדרכה מקצועית לעבודה בגובה.

מה לומדים בהדרכות מסוג זה?

כאשר הצוות שלכם למד אודות הדרך לעבוד בגובה בצורה הבטוחה ביותר! אתם כמשפצים או בעלי נכסים יכולים להיות בטוחים כי העבודה תעשה על הצד הטוב ביותר, תוך מתן תשומת לב לכל כללי הבטיחות.

חברות מקצועיות אשר עוסקות בתחום הדרכות עבודה בגובה לעובדי שיפוץ מקלחות ושירותים כמו גם בתחומים אחרים: מספקות את כלל הכלים, המידע, הסימולציות וההדרכה הקשורה לעבודה בגובה בצורה הבטוחה ביותר, עם הציוד והכלים הנכונים, כמו גם נקיטת משנה זהירות בעת עבודה בגבהים, שמירה על בטיחות חברי הצוות ואף התמודדות בעת תקלות או תאונות במקום העבודה.

לסיכום, הדרכת עבודה בגובה לעובדי שיפוץ מקלחות ושירותים או לכל עבודה בגבהים, חשוב שתעשה כל שנתיים תוך ריענון של ידיעות המשפצים והצוות.

לכן במידה ואתם אנשי המקצוע - יש להעביר את צוות העובדים שלכם הדרכה מקצועית, ובמידה ואתם בוחרים את אנשי המקצוע לשיפוץ המבנה שלכם - שימו לב כי הם קיבלו הדרכות עבודה בגובה מקצועיות ונכונות מהמומחים. בכך תוכלו לבטח את עצמכם נגד תאונות קשות כמו גם נגד בזבוז זמן ותקלות לא נעימות במבנה שלכם.